Μόνη ή Μάνη η Ουρανία; - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Μπέρδεψε τους διαδικτυακούς της φίλους η κόρη του προφυλακισμένου αρχηγού της Χρυσής Αυγής Ουρανία Μιχαλολιάκου. Η Ουρανία Μιχαλολιάκου έχει ανεβάσει στο λογαριασμό της μια selfie φωτογραφία από τις διακοπές της στη Μάνη με τον τίτλο «Μάνη μου» και μια καρδιά. Προφανώς οι διαδικτυακοί της φίλοι δεν διέκριναν καλά το «α» και διάβασαν «Μόνη μου», με μια βροχή μηνυμάτων υποστήριξης να ακολουθούν από κάτω. «ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΟΡΗΤΣΙ ΜΟΥ.ΕΧΕΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟΣ ΣΟΥ», «Έχεις εμάς και είμαστε πολύ», «Όλα θα πάνε καλά να είσαι συγουρη» και «ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΕΝΟΜΕΝΟΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ» είναι μερικά από τα μηνύματα προς την κόρη του Νίκου Μιχαλολιάκου, που στο τέλος σπεύδει να διεκρινίσει «Μάνη μου γράφω, όχι μόνη μου!!!»…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages