Καημένη μου ΟΕΒΕ! - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Καημένη μου ΟΕΒΕ!

Καημένη μου ΟΕΒΕ!

Share This
Αχ τι σε βρήκε καημένη μου ΟΕΒΕ Δευτεριάτικα και σένα!
Όχι δεν λέω για την Πρόεδρο σου μου συγκινήθηκε τα μάλα με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κορίνθου για την εκμίσθωση της Δημοτικής αγοράς… Λέω για το ονοματάκι σου που κατακρεουργήθηκε στην κυριολεξία στην διάρκεια της συνεδρίασης αυτής!
Μπερδεύτηκε ο Πρόεδρος Χασικίδης με την συντομογραφία, ολίγον τι αδιάβαστος πιάστηκε; Ποτέ δεν την είχε ακούσει ξανά; Να σας πω δεν ξέρω, ξέρω μόνο πως λάθος την είπε και έσπευσε το κοινό να τον διορθώσει!
Ο Πρόεδρος , όσες φορές χρειάστηκε να αναφέρει στην διάρκεια της συζήτησης της συντομογραφία, λάθος την έκανε, ακόμα κι όταν έδωσε το λόγο στην Πρόεδρο Μαρίνα Ταουξίδη και φυσικά ανέφερε την ιδιότητά της!
Τι να κάνει και η Πρόεδρος! Την ανέλυσε την έρημη την ΟΕΒΕ, «ομοσπονδία Εμποροβιοτεχνών» είπε αλλά… πέρασε και δεν ακούμπησε!
Στο ίδιο ολίσθημα και ο 1ος πολίτης λίγη ώρα μετά με τις ανάλογες βεβαίως διευκρινίσεις και διορθώσεις!
Κατακρεουργημένη λοιπόν έφυγες από εκείνη την συνεδρίαση παρ ότι ευχαριστημένη από την απόφαση.
Άντε άρχοντες μου! Την επόμενη φορά , διαβασμένοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages